تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732108
شناسه : 3732108
تاریخ :
سرخابی هابایدبه ورزشگاه تختی کمک کنند/احتمال میزبانی در کشور ثالث اقتصاد ایران: رییس فدراسیون فوتبال گفت: دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس برای روند بازسازی ورزشگاه تختی باید به این مجموعه کمک مالی کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در پایان جلسه آماده سازی ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران اظهار داشت: کارهای اصولی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود. من حدود ۵ بار از تمام نقاط ورزشگاه آزادی بازدید کرده ام. ما تلاش می‌کنیم که این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات شود اما اگر این اتفاق رخ نداد ورزشگاه تختی جایگزین ورزشگاه آزادی خواهد شد.

او ادامه داد: دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس هر کدام باید در ادامه روند بازسازی ورزشگاه تختی کمک میلیاردی کنند تا ادامه بازسازی‌ها انجام شود. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این دو تیم هم در دیدارهای لیگ برتر و هم لیگ نخبگان آسیا بتوانند از ورزشگاه آزادی استفاده کنند. علاوه بر این ما رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را در پیش داریم که باید به AFC اطمینان دهیم که ورزشگاه جایگزین برای آزادی داریم و اگر این اتفاق رخ ندهد آنها خودشان یک ورزشگاه برای میزبانی ما انتخاب می‌کنند که احتمالاً در کشور ثالث خواهد بود. ورزشگاه شهر قدس را هم برای دو تیم هوادار و چادرملو پیش بینی کرده بودیم و تلاش می‌کنیم تا این ورزشگاه را برای میزبانی از دیدارهای این دو تیم آماده کنیم.

ادامه دارد…