تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3732066
شناسه : 3732066
تاریخ :
امیر حیدری: امروز رهبری نماد عینی صراط مستقیم است اقتصاد ایران: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نماد عینی صراط مستقیم رهبر  معظم انقلاب اسلامی  امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند و به عنوان جانشین امام زمان (عج) زعامت امت اسلامی را به عهده دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبدهای اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از خداوند متعال مسألت داریم که همه ما به صراط مستقیم هدایت کند؛ چرا که راه انبیا الهی است و راه انبیا پیروی از ولایت است. امروز نمادی عینی صراط مستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند و به عنوان جانشین امام زمان (عج) زعامت امت اسلامی را به عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه نیروی زمینی نیرویی تعیین کننده در میدان رزم است، افزود: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهمترین ویژگی‌های نیروهای نظامی در سطح جهان است و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از این مهم مستثنا نیست بر همین اساس جام سپهبدهای اخلاص برای افزایش سطح آمادگی نیروها طراحی شد.

وی با اشاره به دیدار با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و توصیه ایشان برای برگزاری این مسابقات در قالب جام برای مشخص شدن بهترین‌ها در نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به جایی رسیدیم که بهترین‌ها در حوزه‌های مختلف شناسایی شده و می‌دانیم در کدام حوزه چه کسی بهترین است.

امیر حیدری با بیان اینکه آموزش شغل انبیا (ص) است، یادآور شد: آموزش ما را از جهل، گمراهی و تاریکی نجات می‌دهد و به روشنایی و آگاهی می‌رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در اینجا جا دارد که از همه همکاران و فرماندهان و دست‌اندرکاران برگزاری این جام ارزشمند تشکر کنم