تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732064
شناسه : 3732064
تاریخ :
شب شاد هیات موتورسواری و اتومیبلرانی استان تهران در ایام محرم! اقتصاد ایران: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در اقدامی عجیب و خارج از غرف یک مسابقه را با نورافشانی و برنامه شاد در ایام محرم برگزار کرد!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران که هنوز توضیح شفاف و دقیقی درباره فوت یک ورزشکار در پیست بدون مجوز شهران منتشر نکرده، در تازه ترین اقدام خود مسابقه ای شاد و مفرح را در پایتخت برگزار کرده است.

موتورسوار تهرانی در شرایطی هفته گذشته در این پیست دچار سانحه شد و درگذشت که هم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هم هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این استان در پذیرفتن مسئولیت در این زمینه شانه خالی می کنند.

در حالی که تکلیف این موضوع مشخص نشده، هیات موتورسواری واتومیبلرانی تهران با حمایت یک برند نوشابه انرژی زا روز جمعه گذشته مسابقه‌ای نمایشی به اسم کار پارک تهران در یک ساختمان نیمه کاره برگزار کرده که احترام محرم و ایام سوگواری در آن رعایت نشده و این برنامه محتوای شادی داشته است.

برگزاری یک مسابقه ورزشی توسط مهرداد همتیان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در ایام محرم با حضور «دی جی» و رقص نور و برنامه های شاد دیگر آن هم در یک ساختمان تجاری نیمه کاره که ایمنی استانداردی هم ندارد، یک اقدام خارج از عرف و خطرناک بود که می تواند تبعاتی برای این هیات داشته باشد.

انتظار از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این است که با ورود به این موضوع و بررسی جوانب خارج از عرف این رویداد، با بانیان این مراسم غیرفرهنگی برخورد کند.