تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732037
شناسه : 3732037
تاریخ :
بسیاری از خدمات اجتماعی اسلامشهر ریشه در نماز جمعه دارد اقتصاد ایران: اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: بسیاری از اقدامات و خدمات اجتماعی و عام المنفعه ریشه در نماز جمعه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جلسه شورای اداری اسلامشهر ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنین گرامیداشت یاد شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و تجلیل از خدمات ۴۲ ساله حجت الاسلام نوروزی امام جمعه سابق اسلامشهر گفت: نماز جمعه ملجا و مرجع دینی و سیاسی مردم است.

وی با اشاره به آثار و برکات فراوان نماز جمعه در اسلامشهر گفت: بسیاری از اقدامات و خدمات اجتماعی و عام المنفعه ریشه در نماز جمعه دارد.

امام جمعه اسلامشهر با بیان این که اکثر شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس از حاضرین و تربیت شدگان نمازهای جمعه هستند و از مصلی‌های نماز جمعه نیز به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، گفت: در وصیت نامه‌های اغلب شهدا نیز توصیه مردم به حضور در نماز جمعه مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه چهاردانگه نیز در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: کسی که نسبت به انقلاب و اسلام اظهار ارادت می‌کند نسبت به حرف‌ها و مطالبی که در نماز جمعه مطرح می‌شود بی اعتنایی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون حتی یک مطالبه در خصوص مصلی نماز جمعه از این تریبون مقدس نداشتیم افزود: احقاق حق عامه و اقامه عدالت دو مطالبه مهم ما در خطبه‌های نماز جمعه بوده است.