تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732035
شناسه : 3732035
تاریخ :
گزینه مورد نظر پرسپولیس یک گام تا عقد قرارداد با الاهلی مصر اقتصاد ایران: مدافع تیم ملی فوتبال مراکش که یکی از گزینه های حضور در تیم پرسپولیس بود در آستانه قرارداد با الاهلی مصر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی «عبدالکریم حسن» از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب گزینه‌های مد نظر «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی این تیم هستند. در همین خصوص رسانه‌های روسی و عربی گزارش داده بودند که پرسپولیسی‌ها برای جذب یحیی عطیه الله با باشگاه سوچی روسیه وارد مذاکره شده‌اند.

در همین حال امروز رسانه «الجمهوریه» مصر خبر داد که عطیه الله به حضور در تیم الاهلی مصر نزدیک شده است. در مطلب این رسانه آمده، «منعم بل مقدم»، منتقد ورزشی مراکشی تأیید کرد که «یحیی عطیه الله»، مدافع چپ تیم سوچی روسیه به انتقال به باشگاه الاهلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده نزدیک است.

او در این رابطه گفت: یحیی عطیه الله بازیکن بسیار مهمی است که در اولویت‌های باشگاه الاهلی برای جذب قرار دارد. مذاکرات بین الاهلی و یحیی عطیه الله با موفقیت پیش می‌رود و همه شاخص‌ها حاکی از نزدیک شدن او به پوشیدن پیراهن قرمز این تیم دارد.