تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732028
شناسه : 3732028
تاریخ :
مردم چهارمحال و بختیاری خطر گرمازدگی را جدی بگیرند اقتصاد ایران: شهرکرد_مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از ابتلای دو نفر از اهالی استان به گرمازدگی خبر داد و گفت: به هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود، تا حد امکان در معرض آفتاب قرار نگیرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز گذشته دو مورد ابتلاء به گرمازدگی به اورژانس گزارش شد که بلافاصله کارشناسان عملیاتی اورژانس چهارمحال و بختیاری به محل‌ها اعزام شدند.

وی تصریح کرد: یکی از این بیماران مرد ۶۳ ساله‌ای بود که در شهرستان شهرکرد دچار گرمازدگی شد و دیگری آقای ۳۱ ساله است که در شهرستان لردگان دچار گرمازدگی شده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان اقدامات درمانی مناسب را برای آقای ۶۳ ساله انجام داده و ایشان با توجه به بهبود رضایت به انتقال نداده و آقای ۳۱ ساله با توجه به شدت گرمازدگی جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان شهدای لردگان انتقال یافت.

وی به هم‌استانی‌ها توصیه کرد، تا حد امکان در معرض آفتاب قرار نگیرند و در صورت اجبار، از کلاه لبه‌دار، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب استفاده نمایند و نوشیدن آب به مقدار زیاد را در این روزها فراموش نکنند.