تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731964
شناسه : 3731964
تاریخ :
حال سرنشینان آمبولانس حادثه دیده انتقال خون کرمانشاه خوب است اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: همگی سرنشینان آمبولانس حادثه دیده سازمان انتقال خون کرمانشاه در صحت و سلامتی قرار دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مریم میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چند روز پیش آمبولانس ون سازمان انتقال خون کرمانشاه که برای خون‌گیری سیار راهی شهرستان پاوه شده بود که در راه بازگشت در جاده سراب یاوری با یک دستگاه پژو برخورد می‌کند.

وی افزود: علت سانحه تصادف خواب‌آلودگی راننده پژو بوده که با آمبولانس انتقال خون رخ به رخ می‌شود و در نهایت آمبولانس منحرف و واژگون می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سرنشینان آمبولانس سلامت هستند، تصریح کرد: ۶ نفر از همکاران این سازمان در این مأموریت حضور داشتند که تنها یک نفر آنها از ناحیه دست دچار شکستگی شده است.

میرزاده تاکید کرد: این همکاران با وجود صدمه و آسیب جسمی، دغدغه و نگرانی تأمین خون و فرآورده‌های خونی به ویژه پلاکت برای بیماران این استان را داشتند.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت با از خودگذشتگی باکس‌های حامل خون را در امنیت و سلامت کامل به مرکز انتقال خون کرمانشاه انتقال دادند.