تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731953
شناسه : 3731953
تاریخ :
ارائه ۵ هزار خدمت ناباروری طی سال گذشته به زوج‌های کرمانشاهی اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ارائه بیش از پنج هزار خدمت ناباروری طی سال گذشته به زوج‌های نابارور این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهرداد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ ماما در حوزه محیطی و ستادی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت دارند

وی افزود: با تلاش این همکاران از سال گذشته تا کنون ۱۳ هزار زایمان طبیعی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: تعداد چهار مرکز درمان ناباروری در این استان فعال است که طی سال گذشته بیش از پنج هزار خدمت ناباروری به زوج‌های نابارور ارائه داده است.

سیفی تصریح کرد: خدمات ارائه شده به زوج‌های نابارور در این مراکز شامل IUI، انتقال، IVF ، ICSI ، پانکچر و اهدای جنین بوده است.

وی ارائه مراقبت‌های مامایی با کیفیت بالا و تلاش در بهبود مستمر که عامل مؤثر در کاهش مرگ و میر مادران باردار است از اهداف این معاونت دانست و تلاش همکاران ماما در این راستا را قابل تقدیر خواند.