تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731898
شناسه : 3731898
تاریخ :
ریزش آوار بر روی ۲ کارگر تبعه در اصفهان اقتصاد ایران: اصفهان -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب بر روی ۲ کارگر حدود ۲۰ ساله تبعه افغانی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ریزش آوار بر روی کارگر عملیات عمرانی ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه امروز یکشنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۳ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی از ایستگاه‌های شماره ۶،۱۰ و ۲ برای این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه در در خیابان امام خمینی- شهیدان کاظمی و در پروژه عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه دو کارگر حدود ۲۰ ساله تبعه افغان در محل حفاری به عمق حدود ۴ متر و در زیر خاک مدفون شده بود، ابراز کرد: آتش نشانان با سرعت عمل قسمت‌های مدفون شده دو کارگر را از زیر خاک خارج وسپس با استفاده از کارگاه عملیاتی و استفاده از طناب و تجهیزات تخصصی و با برانکارد و با رعایت اصول ایمنی ۲ مصدوم را به سطح زمین انتقال و بلافاصله مصدومین تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

شریعتی اضافه کرد: خوشبختانه حال عمومی اشخاص نجات یافته مساعد است.