تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731886
شناسه : 3731886
تاریخ :
تداوم آتش سوزی‌های گسترده در شمال فلسطین اشغالی اقتصاد ایران: آتش سوزی گسترده در کرمئیل واقع در شمال فلسطین اشغالی باعث شد تا ماموران ساکنان اطراف آن را تخلیه کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان سورویگیم در خبری در این رابطه اعلام کرد، موجی از آتش سوزی در جنگلی در کرمئیل به وقوع پیوسته است.

به نوشته این رسانه عبری زبان کانون این آتش سوزی در نزدیکی منطقه گفعات رام در کرمئیل است و باعث شد تا تیم‌های آتش نشانی مجبور شوند حلقه اول نزدیک به آتش سوزی را از سکنه تخلیه کنند.

سه ایستگاه آتش نشانی در حال تلاش برای خاموش کردن آتش هستند در حالی که درخواست کمک ازچند ایستگاه دیگر هم صادر شده و چند بالگرد نیز به محل اعزام شده‌اند.

تا لحظه تهیه این خبر، تلاش‌ها برای کنترل و خاموش کردن آتش سوزی ادامه دارد و به گفته مسئولین آتش نشانی، در حال حاضر هدف آتش نشانان دور کردن آتش از منازل مردم اما با نزدیک تر شدن آتش، دستور تخلیه حلقه اول نزدیک به کانون آتش سوزی صادر شده است.

این رسانه عبری زبان توضیحی در رابطه با علت وقوع این آتش سوزی نداد.

به گزارش رسانه‌های عبری زبان از چند ماه پیش مناطق شمال فلسطین اشغالی شاهد آتش سوزی های متعدد و مستمر است که تاکنون هزاران دونم از مناطق جنگلی و دشت های این منطقه را در کام خود فرو برده است.

انتهای پیام/