تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731883
شناسه : 3731883
تاریخ :
کار سختی در پیش داریم/ می‌خواهیم بازیکن خوب جذب کنیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر کار و تلاش بازیکنان تیمش در اردوی پیش فصل تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تدارکاتی تیمش برابر اکسین که با برتری ۱۳ بر صفر به پایان رسید گفت: تمرینات پیش فصل را انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم تیم خیلی خوب در حال کار کردن است. در زمانی قرار گرفته ایم که باید زیاد کار و تلاش کنیم. تمام تیم در حال انجام این کار است. بازیکنان تلاش زیادی دارند. ما واقف هستیم از لجاظ بدنی بازه خیلی سختی برای بازیکنان است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم باشگاه برای هفته‌های ابتدایی کار سختی در پیش دارد. من فکر می‌کنم بازیکنان، کادرفنی و باشگاه بیشترین تلاش خود را می‌کند تا موفق شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا از وصعیت موجود با توجه به نداشتن دروزاه بان شماره یک باز هم اعلام رضایت می‌کند تصریح کرد: در بازه زمانی هستیم که کارهای مهمی انجام می‌دهیم. خوش شانس هستم در تیم‌های بزرگ کار کردم چون می دانم کار سختی داریم. من این موضوع را می دانم در بازه زمانی هستیم که باید بازیکن جذب کنیم اما به نظرم بهتر از اینکه زود بازیکن جذب کنیم این است که بازیکن خوبی جذب کنیم.

او تاکید کرد: دروازه بان هم یکی از نفراتی است که نیاز دارم. من فکر می‌کنم در سکوت و آرامش بهتر است کار کنیم. ترجیح می‌دهیم بازیکنی که جذب می‌کنیم به دردمان بخورد تا بخواهیم سریع و با شتاب بازیکنی را جذب کنیم.

او در خصوص لغو اردوی هلند و احتمال برگزاری اردوی ترکیه یادآور شد: مهم است به یک اردو برویم. فکر می کنم به تیم کمک می کند تا بهتر کار کند. باشگاه تا آخرین لحظه گزینه های مختلفی را بررسی کرد و بهترین گزینه را انتخاب کرده است‌ در ترکیه شرایط خوبی خواهد بود. تین های بسیاری مثل ما حضور دارند. تیم هایی که با ما کاملا مساوی هستند و می توانیم با آنها بازی دوستانه انجام دهیم.

او ادامه داد: شخصا راضی هستم و خوشحالم از کمپی که در ترکیه خواهیم داشت.

گاریدو درباره برداشت خود از بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: نکته اول اینکه خیلی خوشحال و راضی هستم از کارهایی که انجام می دهم‌ آنها به برنامه های تعیین شده به خوبی عمل می کنند خوشحالم از بازیکنانی که اینجا هستند و  خوشحالم کسانی که به تیم اضافه می شوند نیاز خالی را برطرف خواهند کرد. به سمت جلو و با پیشرفت قدم بر می داریم. هر روز از تمریناتی که انجام می دهیم خیلی خوشحالم. تمام تمرکز ما روی مسابقات است تا بازی ها را ببریم.

او افزود: در بازی های دوستانه نتیجه مهم نیست ولی مهم است ببینم تیم دارد پیشرفت می کند. در ترکیه مطمئنآ بازی های دوستانه رقابتی داریم و طلب نیروی بیشتری می کند.

گاریدو درباره ادامه روند نقل و انتقالاتی سرخپوشان گفت: دارند برای جذب بازیکن کار انجام می دهند. فکر می کنم در فوتبال بعضی افراد صحبت می کنند که نباید آن لحظه صحبت کنند من زمانی که بدانم جواب درستی می دهم تشخیص می دهم صحبت کنم. اگر الاندرباره جذب بازیکن صحبت کنم یک اخطار حساب می شود و کار کسانی که‌در حال انجام روند جذب هستند را خراب می کنم. این کارم اشتباه است. چون شاید یک راهی است که کارشان را خراب کنم.

او افزود: باشگاه باید در آرامش و سکوت باید کارش را ادامه دهد. من الان نمی تونم حرفی در این خصوص بزنم. تکرار می کنم مهم این است بازیکن خوب بگیریم نه اینکه بازیکن زود بگیریم.

گاریدو درباره شایعه علاقه او به بازیکن آفریقایی گفت: من فکر می کنم در این نشست خبری سردرگمی داریم. اینجا هستید که فقط ورباره جذب بازیکن صحبت کنید. میگفتم سرمربی هستم. اولویت کاری من کار کردن با تیم و تمرین است. درباره نقل و انتقالات افرادی دارند تخصصی کار می کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ساختن تیم می تواند دو وجه داشته باشد. یک موضوع این است افرادی که دارند تمرین انجام می دهند و بخش دیگر هم بازیکنانی است که می آیند.

پس از این صحبت ها یکی از خبرنگاران درباره دغدغه هواداران در فضای مجازی درباره جذب بازیکن و دلیل اصرار بعضی خبرنگاران روی بحث نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: علی علیپور جذب شد که مهاجم خیلی خوبی است‌ فرشاداحمدزاده و العملود جذب شدند. گولسیانی کارش را ادامه داده است‌ بازیکنان جوانی مثل یعقوب براجعه جذب کردیم. کارهای خوبی در زمینه حذب در حال انجام است. تکرار می کنم تکرار می کنم شاید دو تا سه گزینه جذب بازیکن داشته باشیم. با آمدن آنها فکر می کنم تیم خیلی خوبی بسازیم.

او در خصوص شروع بازی های پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران که شرایط کیفی چندان خوبی در حال حاضر ندارد گفت: باید ابتدا بگویم امکانات فعلی در ورزشگاه محل تمرین خوب است . باشگاه سازماندهی خوبی دارند. زمین تمرینی خوبی داریم. تمام جزئیات با دقت پیش می رود. حتی به تغذیه بازیکنان توجه می شود.

او افزود: من فکر می کنم تیمی مثل پرسپولیس باید همیشه در استادیوم بزرگ بازی کند و فکر می کنم این حق باشگاه است که بخواهند در استادیومی بزرگ بازی کنند. فکر می کنم اگر در ورزشگاهی بزرگ بازی نکنیم دچار مشکل می شویم.

سرمربی سرخپوشان درباره تغییرات کلی پرسپولیس و احتمال عدم آمادگی این تیم در هفته های نخست گفت: به هر حال شما همیشه میزتوانید بیشتر بخواهید و به همه چیز اعتراض کنید ولی فکر می کنم تمرکز روی کار کردن بگذاریم. داریم خوب کار می کنیم و فکر می کنم با تمریناتی که انجام می دهیم خودمان را به بهترین نسخه خودمان می رسانیم. کار فعلی برایم رضایتبخش است.