تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731881
شناسه : 3731881
تاریخ :
پیشنهاد ژنرال صهیونیست: به فکر پایان آبرومندانه جنگ باشید اقتصاد ایران: یک ژنرال عالی‌رتبه صهیونیست به رهبران این رژیم پیشنهاد کرد، به جای استفاده از حادثه مجدل شمس برای افزایش تنش و جنگ، از آن برای پایان آن استفاده کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، فرمانده سابق لشکر غزه در گفتگویی با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به رهبران این رژیم توصیه کرد از فرصت وقوع حادثه مجدل شمس برای پایان آبرومندانه جنگ استفاده کنند.

ژنرال اسرائیل زیف فرمانده سابق لشکر غزه که سابقه ریاست شعبه عملیات ارتش را هم به عهده داشت، با اشاره به حادثه مجدل شمس گفت می‌توان از این فرصت برای انجام تغییری راهبردی که منجر به پایان جنگ شود استفاده کرد.

او که در برنامه‌ این شبکه عبری زبان حاضر بود، گفت: من می‌خواهم نظر متفاوتی را بدهم، این حادثه می‌تواند یک فرصت برای اسرائیل باشد، حتی می‌توانم آنر را فرصتی راهبردی هم بنامم، چون صحنه شمال، جبهه‌ای است که حزب الله آن را به ما تحمیل کرد و ما اکنون می‌توانیم بین پذیرش ورود به این جنگ یا رد آن یکی را انتخاب کنیم.

زیف با تایید روایت آمریکای در مورد جنگ در جبهه شمال گفت، حتی میانجی آمریکایی هم روایت حسن نصر الله را تایید می‌کند که اگر صلح در جنوب حکمفرما شود، راه برای آتش بس در شمال هم هموار می‌گردد.

او در توضیح دلایل فراهم شدن فرصت تغییر راهبردی هم گفت: از نظر من حادثه‌ای به این حجم می‌تواند فرصتی برای تغییر باشد، فرصتی برای ایجاد جدایی بین دو جبهه.. باید به سوی پایان جنگ پیش برویم نه توسعه آن.

انتهای پیام/