تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731870
شناسه : 3731870
تاریخ :
گاریدو: در زمانی هستیم که باید زیاد کار کنیم اقتصاد ایران: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: در زمانی هستیم که باید زیاد کار کنیم و به نظرم همه در تیم این کار را انجام می دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خوان کارلوس گاریدو در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس امروز مقابل اکسین البرز در نشستی خبری اظهار داشت: ما تمرینات پیش‌فصل‌مان را انجام می‌دهیم و به نظرم تیم خوب کار می‌کند. در زمانی هستیم که باید زیاد کار کنیم و به نظرم همه در تیم این کار را انجام می‌دهند. بازیکنان در تمرینات خیلی تلاش می‌کنند. ما می‌دانیم که به لحاظ فیزیکی و بدنی بازی‌های سختی برای بازیکنان است. فکر می‌کنم باشگاه در هفته‌های ابتدایی هم کار سختی دارد. به نظرم بازیکنان، کادر فنی و باشگاه تلاش زیادی می‌کنند که تیم شروع خوبی داشته باشد و موفق باشد.

الان زمانی است که نیاز داریم بازیکن جذب کنیم
این سرمربی اسپانیایی در واکنش به این موضوع که او در نشست خبری خود به نحوی صحبت کرده که ظاهراً از همه چیز راضی است و این در شرایطی است که پرسپولیس دروازه‌بان اول ندارد و آیا نگران این موضوع نیست، تأکید کرد: ما در بازه زمانی هستیم که کارهای مهمی انجام می‌دهیم. شاید من خوش‌شانس بودم که در تیم‌های بزرگی کار کردم و اطلاعات کاملی دارم و می‌دانم که باشگاه‌ها چطور کار می‌کنند. الان زمانی است که نیاز داریم بازیکن جذب کنیم. به نظرم به جای اینکه بازیکن را زودتر جذب کنیم، بهتر است که بازیکن خوبی جذب کنیم. همانطور که شما گفتید درباره دروازه‌بان هم نیاز داریم که دروازه بان خوبی جذب کنیم. نیاز داریم در سکوت و آرامش کار کنیم و اجازه دهیم کار همانطور که نیاز است، پیش برود. ما به شروع لیگ نزدیک می‌شویم و ترجیح‌مان این است بازیکنی جذب کنیم که مناسب باشد، تا اینکه بازیکنی را سریع جذب کنیم و به درد تیم نخورد. 

ادامه دارد...