تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731868
شناسه : 3731868
تاریخ :
بازگشت رئیس موساد از گفت‌وگوهای آتش‌بس در رم اقتصاد ایران: دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از بازگشت رئیس موساد به سرزمین‌های اشغالی پس از شرکت در گفت‌وگوهای آتش‌بس در رم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس موساد از نشست آتش‌بس در رم پایتخت ایتالیا به سرزمین‌های اشغالی بازگشته است.

این نشست روز جاری با حضور رئیس موساد، رئیس سیا، نخست‌وزیر قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در رم برگزار شد.

آکسیوس به نقل از دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی بیان کرد که در نشست رم سندی توضیحی در خصوص توافق پیشنهادی مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و گفت‌وگوها با میانجیگران در خصوص مسائل اصلی مطرح‌شده در توافق ادامه خواهد داشت.

نیویورک‌تایمز نیز به نقل از مقامات صهیونیست بیان کرد که نتانیاهو عامل اصلی موضع سختگیرانه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوهای رم است و مقامات بلندپایه امنیتی این رژیم برای انعطاف بیشتر اشغالگران جهت امضای توافق آتش‌بس و مبادله اسرا به نتانیاهو فشار می‌آورند.

همچنین نیویورک‌تایمز اعلام کرد که در گفت‌وگوهای رم مسائلی چون مدت‌زمان باقی‌ماندن نیروهای صهیونیست در غزه طی آتش‌بس مورد بررسی قرار گرفته و مذاکره‌کنندگان صهیونیست در این گفت‌وگوها مسئله عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از محور فیلادلفیا در صورت نصب تجهیزات اکتشاف تونل را مورد بحث قرار داده‌اند.