تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731839
شناسه : 3731839
تاریخ :
مشارکت ۴۰۰ دانشجو در طرح «میثاق» اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان در قالب طرح «میثاق» با حضور در مشهد مقدس دوره‌های تخصصی را سپری می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی علمداری عصر یکشنبه در مراسم بدرقه دانشجویان به مشهد مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با عزیمت به مشهد مقدس در یک دوره چهار روزه تلاش خواهند کرد تا با مباحث مختلف تخصصی آشنا شده و خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند.

وی تصریح کرد: منتخبان بسیج دانشجویی با حضور در این دوره و شرکت در کلاس‌های آموزشی و همچنین سخنرانی‌ها سعی خواهند کرد تا مباحث علمی، تخصصی، مذهبی و دینی را بیش از گذشته یاد گرفته و نسبت به ترویج و تبلیغ آن در فضای دانشگاه همت کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در طرح میثاق دانشجویان دانشگاه‌های کشور از مباحث مختلف طرح شده با همراهی اساتید، روحانیان و مبلغان ماهر و توانمند نظیر آیت‌الله سید حسن عاملی بهره‌مند شده و سعی خواهند کرد تا بتوانند دیدگاه‌های علمی و تخصصی را در مباحث مطرح شده در قالب این طرح پیگیری کنند.

علمداری افزود: امروز هجمه سنگینی به فضاهای علمی و دانشگاهی به ویژه دانشجویان وارد است تا با شبهه‌افکنی دشمنان بتوانند مقاصد پلید خود را تحقق ببخشند که در این بخش بصیرت‌افزایی و آگاهی نسل جوان و نوجوان می‌تواند دفع‌کننده این همه توطئه و ترفند دشمن باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فضای مجازی جولانگاه تبیین و تشریح افکار مختلف و شبهه‌ناکی شده که اگر آگاهی و بصیرت کامل در مباحث و موضوعات مختلف نداشته باشیم قطعاً در مسلخ برپا شده از سوی دشمن گرفتار خواهیم شد.

رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل ضرورت حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب، بصیرت‌افزایی و ولایتمداری را یادآور شد و اضافه کرد: دانشجویان در طرح میثاق تلاش می‌کنند تا با مباحث و موضوعات مختلف مطرح شده سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای آشنا شده و در صدد مقابله با این تهدیدها بیایند.