تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731814
شناسه : 3731814
تاریخ :
حل مشکلات تولید با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس اقتصاد ایران: مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس می‌توان مشکلات حوزه تولید را حل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نوری‌زاده در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید چینی در شهرک صنعتی توس اظهار کرد: با همت مدیریت جوان مجموعه مذکور، حدود ۹۵۰ نفر به صورت سه شیفت در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که می‌توان از آن به عنوان نمونه‌ای از ظرفیت بالای اشتغالزایی صنایع در استان یاد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: نکته مثبت و مهم در این کارخانه دریافت کمترین تسهیلات دولتی برای توسعه است که نشانگر مدیریت و برنامه ریزی رو به رشد دارد و هدف از بازدید امروز تسهیل در اموری است که بتواند رشد و توسعه این مجتمع تولیدی را هموارتر کند.

وی ضمن تاکید بر استفاده از نیروی جوان و مهندسی معکوس برای حل مشکلات حوزه تولید استان تصریح کرد: بخشی از تجهیزاتی که در این کارخانه برای خط تولید مورد نیاز بود و با قیمت بسیار بالا در کشورهای اروپایی تولید می‌شد، توسط مهندسان جوان با مهندسی معکوس ساخته شده و در فرآیند تولید مورد استفاده قرار گرفته است. بر این اساس؛ «نظام سهم بری دانش در تولید» در این مجتمع تولیدی به نحوی اتفاق افتاده که مهندسان طراح ماشین آلات در سود آن شراکت دارند و تأثیر مثبت این اتفاق در حفظ نیروی کار و جلوگیری از مهاجرت‌ها قابل توجه است.