تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731813
شناسه : 3731813
تاریخ :
مواکب مردمی اربعین در انتظار نیات خیرخواهانه خیران هستند اقتصاد ایران: رشت _ سخنگوی ستاد اربعین گیلان گفت: مواکب مردمی اربعین در انتظار نیات خیرخواهانه خیران نیک‌اندیش هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مواکب گیلانی با کمک‌های خیران رونق بیشتری می‌گیرد از مردم نیک‌اندیش می‌خواهیم تا نیات خیرخواهانه خود را به سمت مواکب هدایت کنند.

وی با اشاره به آغاز ارسال اقلام مواکب از فردا افزود: به دلیل نزدیک شدن اربعین حسینی از خیران نیک‌اندیش می‌خواهیم تا برای کمک به مواکب تعجیل کنند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه مواکب مستقر در عراق با کمک‌های مردمی اداره می‌شوند، گفت: مواکب مردمی اربعین در انتظار نیات خیرخواهانه خیران نیک‌اندیش هستند تا با کمک آن‌ها خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به زوار امام حسین (ع) داشته باشند.

احمدی ادیب با تأکید بر ضرورت سوق دادن نیات خیران به سمت تأمین نیازهای ضروری مواکب تصریح کرد: از خیران می‌خواهیم برای تأمین ماشین آلات حمل اقلام به کمک مواکب بشتابند تا خدام مواکب مستقر در عراق در خدمت‌رسانی به زوار حسینی باز نمانند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان همچنین گفت: باتوجه به محدودیت تردد ناوگان دولتی به کشور عراق باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که مستلزم پرداخت هزینه‌های بسیاری است.

احمدی ادیب با تشکر از تمامی دست‌اندرکاران خدمت‌رسانی به مواکب و زوار اربعین حسینی بیان کرد: رونق مواکب گیلانی در عراق نیازمند نگاه خیرخواهانه خیران نیک اندیشی است که برای کمک به خادمان حسینی از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنند.