تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731803
شناسه : 3731803
تاریخ :
هیچ برنامه‌ریزی برای مراسم روز خبرنگار در مازندران صورت نگرفت اقتصاد ایران: چالوس - رییس خانه مطبوعات مازندران گفت: تاکنون هیچ اقدامی از سوی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای مراسم روز خبرنگار در استان صورت نگرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان شیخی عصر یکشنبه در حاشیه دوره آموزشی خبرنگاری بحران که با حضور خبرنگاران غرب مازندران در چالوس برگزار شد، با اشاره به درپیش بودن مراسم روز خبرنگار گفت: تاکنون استانداری هیچ جلسه‌ای را برای برپایی مراسم روز خبرنگار برپا نکرده است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت برنامه‌ریزی نیز تاکنون اقدامی نکرده است و به احتمال زیاد مراسم یکپارچه و متمرکز همانند روز خبرنگار سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد.

وی در عین حال با اشاره به فعالیت دولت جدید گفت: قطعاً اتفاقات خوبی در حوزه رسانه رخ خواهد داد و امیدواریم وضعیت از حالت فعلی خارج شود.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: در سه سال گذشته آن گونه که باید در حوزه رسانه به ویژه آموزش اقدامی نشد و امیدواریم در دولت جدید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود.

شیخی همچنین با اظهار این که طبق دستورالعمل ابلاغی رسانه‌های فضای مجازی فاقد مجوز به عنوان رسانه شناخته نمی‌شوند، گفت: فعالان این حوزه در برنامه روز خبرنگار جایی ندارند و همه رسانه‌ها باید نسبت به دریافت مجوز از سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

علی علوی معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به اهمیت در حوزه آموزش گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شد به صورت دوره‌ای برنامه‌های آموزشی در مناطق مختلف استان با حضور استادان مرکز ملی مطالعات رسانه‌ای برگزار شود.

به گزارش مهر، کلاس آموزشی یک روزه روزنامه نگاری کوله پشتی با حضور خبرنگاران غرب مازندران و با مدرسی علیرضا چابکرو استاد دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها برگزار شد.