تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3731768
شناسه : 3731768
تاریخ :
مانیتور گیمینگ فول اچ‌دی AOC با نرخ نوسازی ۲۶۰ هرتز و قیمت ۱۴۰ دلار معرفی شد اقتصاد ایران: AOC مانیتور جدید خود را با نرخ نوسازی ۲۶۰ هرتزی و قیمت ۱۴۰ دلاری رونمایی کرد. این دستگاه امکانات راضی‌کننده‌ای ارائه می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

AOC مانیتور گیمینگ جدیدی با نام 27G10ZE معرفی عرضه کرد. این مانیتور هم‌اکنون با قیمت اولیه ۹۹۹ یوان (حدوداً ۱۴۰ دلار) فروخته می‌شود.

مانیتور AOC مدل 27G10ZE به پنل ۲۷ اینچی IPS با وضوح ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ مجهز است. این مانیتور با نرخ نوسازی اورکلاک‌شده ۲۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه، تأخیر و تاری تصویر را در بازی‌های پر‌سرعت به‌حداقل می‌رساند.

حداکثر روشنایی مانیتور 27G10ZE نزدیک به ۳۰۰ نیت است و از رنگ ۸ بیتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، ۹۶ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۲۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد که بازتولید رنگ‌های زنده و دقیق را برای بازی و طراحی گرافیک تضمین می‌کند.

AOC مانیتور 27G10ZE را به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای بهبود تجربه‌ی بازی مجهز کرده است. این مانیتور از فناوری Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند که با کاهش پارگی و پرش تصویر، باعث روان‌ترشدن اجرای بازی می‌شود. همچنین، از HDR10 برای محدوده‌ی دینامیکی گسترده‌تر پشتیبانی می‌کند تا جزئیات و واقع‌گرایی بیشتری را مخصوصاً در صحنه‌های تاریک یا روشن ارائه دهد.

مانیتور AOC 27G10ZE
AOC
مانیتور AOC 27G10ZE
مانیتور AOC 27G10ZE
مانیتور AOC 27G10ZE

مانیتور 27G10ZE حالت تأخیر ورودی کم (Low Input Lag) دارد که زمان نمایش واکنش‌های داخل بازی روی صفحه را پس از ارسال فرمان ازطریق ماوس یا کیبورد به‌حداقل می‌رساند. این مانیتور از حالت نور آبی کم (Low Blue Light) و فناوری ضدسوسو (Flicker-Free) برای کاهش خستگی چشم در طول بازی پشتیبانی می‌کند.

برای امکان شخصی‌سازی بیشتر، مانیتور 27G10ZE با نرم‌افزار تنظیم G-Menu عرضه می‌شود. G-Menu به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات رنگ و روشنایی را متناسب با ترجیحات خود برای بازی‌های مختلف تغییر دهند. این نرم‌افزار امکان تنظیم کلیدهای میان‌بر و تغییر سریع به حالت بازی با یک کلیک را نیز فراهم می‌کند.

مانیتور AOC 27G10ZE
AOC

طراحی مانیتور 27G10ZE شامل ویژگی‌های کاربردی مانند حفره‌ای برای مدیریت کابل است که به مرتب نگه‌داشتن میز کار کمک می‌کند. همچنین، دکمه‌ی جدا‌شدن سریعی برای نصب و جداسازی آسان پایه‌ی مانیتور وجود دارد. پایه‌ی مانیتور خاکستری‌رنگ به‌همراه نوار تزیینی قرمز رنگ است.

مقالات مرتبط
  • مانیتور جدید AOC پنل ۵۴۰ هرتز دارد
  • مانیتور ۲۰۲۴ ارزان AOC با پنل سریع ۱۸۰ هرتز رونمایی شد

پورت‌های مانیتور 27G10ZE شامل دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DP 1.2 و یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برای اتصال هدفون یا بلندگو است. پایه‌ی مانیتور امکان چرخش و کج‌شدن برای موقعیت ارگونومیک را فراهم و از اتصال دیواری VESA پشتیبانی می‌کند.