تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731767
شناسه : 3731767
تاریخ :
هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» در مشهد آغاز شد اقتصاد ایران: مشهد- هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» با حضور فراگیران و مدرسان ۱۰ استان کشور ظهر یکشنبه در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

حضور ۵۰۰ نفر از سراسر کشور

احد فرامرز قراملکی، رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در این دوره فراگیران و مدرسان از استان‌های هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، تهران و مازندران حضور دارند.

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی افزود: این دوره‌ها با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و همچنین بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس تا نهم مرداد ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طرح زندگی و بالندگی کلان پروژه ملی است و فراگیران ۲۱ استان کشور در ۶ دوره قبلی، دوره‌های آموزشی این طرح را با هدفِ آموزش به والدین و همچنین تربیتِ حلقه‌های میانی در مشهد فرا گرفتند.

قراملکی با بیان اینکه گفت وگو ماهیت این دوره‌ها است، بیان کرد: در این دوره‌ها سعی شده از مفاهیم نو و قدرتمند استفاده شود، زیرا این مفاهیم کار را آسان کرده و ما را به هدفمان نزدیک خواهد کرد.

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: تا کنون ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در این دوره‌ها شرکت کرده که ۹۵ درصد از آنان رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: خلاصه و چکیده مباحث و مفاهیم جدید این دوره‌ها در قالب چند کتاب با عناوین «مهارت‌های زندگی و بالندگی»، «پند بیهوده»، «زبان‌های هم زمان» و «برادران دروغین» به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.