تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731762
شناسه : 3731762
تاریخ :
زمین مناسب برای آرامستان پارس‌آباد وجود ندارد اقتصاد ایران: پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: زمین مناسب برای آرامستان و احداث ساختمان اداری برای دسترسی و خدمات‌رسانی به مردم در شهرستان پارس‌آباد وجود ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جابر جهان‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز به درخواست مسئولان شهرستان و استان پس از جلسات متعدد استانی، شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اردبیل از شهرستان بازدید و در زمینه چالش نبود زمین مناسب برای آرامستان و احداث ساختمان اداری برای دسترسی و خدمات‌رسانی نظامی، انتظامی و مرزبانی بررسی میدانی کردند.

وی به شدت افزایش منحصر به فرد جمعیت در شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود استعدادهای بالای منطقه، هر سال توسعه در زمینه کشاورزی، صنعتی، گردشگری و حمل و نقل بین‌الملل در حال انجام است و نیاز به نیروی انسانی بیشتر شده که شاهد رشد مثبت و جوانی جمعیت در شهرستان پارس‌آباد هستیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: لازم است از امروز زیرساخت‌های لازم برای آینده شهرستان را حداقل برای ۲۰ سال آینده پیش‌بینی کنیم.

جهان‌بین افزود: تمامی اراضی اطراف شهر از نوع درجه یک بوده و ساخت مسکن، مدرسه، توسعه خدمات شهری، آرامستان و حفاظت از مرزها را تحت تأثیر قرار داده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امروز ظرفیت‌های اراضی ملی در اطراف شهر پارس‌آباد برای بهره‌مندی شهروندان مورد بررسی شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال قرار گرفت که امیدواریم با عنایت و تدبیر لازم مشکلات شهر پارس‌آباد در آینده هر چه سریع مرتفع شود.