تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731726
شناسه : 3731726
تاریخ :
عملیات قسام در خان یونس در جنوب غزه+فیلم/ حمله با بمب رعد اقتصاد ایران: مبارزان مقاومت به عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی ادامه داده و علاوه بر انهدام جنگ افزارهای آنها، مواضع اشغالگران را نیز زیر آتش گرفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عملیات مبارزان مقاومت فلسطین علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب غزه ادامه ارد.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما یک جرثقیل نظامیان اشغالگر را در منطقه شرق خان یونس هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است: مبارزان با خمپاره نظامیان صهیونیست را زیر آتش قرار دادند. مبارزان ما اعلام کردند که یک بالگرد صهیونیست در این منطقه فرود آمده است تا کشته و زخمی شدگان را پس از آتش گرفتن جرثقیل از منطقه خارج کنند.

سرایا القدس همچنین با خمپاره مرکز تجمع اشغالگران را در بنی سهیلا در شرق خان یونس هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش علیه نظامیان صهیونیست در محور شرق خان یونس در جنوب غزه منتشر کرد.

همچنین مبارزان گردان‌های قسام گروهی از نیروهای پیاده دشمن صهیونیستی را در اطراف مسجد براء بن عازب در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه با بمب ضدنفر رعدیه هدف قرار دادند که در این عملیات همه نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

مبارزان قسام در عملیاتی دیگر برای بار دوم مقر فرماندهی نیروهای اشغالگر را در محور نتساریم با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.