تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731709
شناسه : 3731709
تاریخ :
عملیات گروه‌های مقاومت غزه، علیه رژیم اسرائیل اقتصاد ایران: گردان‌های القسام جنبش حماس و سرایا القدس جهاد اسلامی و نیز گردان‌های شهدای الاقصی جنبش فتح در نوار غزه از عملیات‌های جداگانه خود علیه رژیم اسرائیل خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های القسام جنبش حماس، سرایا القدس جهاد اسلامی و نیز گردان‌های شهدای الاقصی جنبش فتح در نوار غزه امروز یکشنبه از عملیات‌های جداگانه خود  علیه رژیم اسرائیل خبر دادند.

گردان‌‌های عزالدین القسام حماس اعلام کرد که اتاق فرماندهی دشمن صهیونیست را در محور نتساریم واقع در شمال غزه را به موشک‌های دوبرد رجوم هدف قرار داده است. در عملیاتی دیگر، القسام همچنین با مشارکت گردان‌های شهدای الاقصی نظامیان رژیم اسرائیل را که در اطراف دانشکده شهر غزه نفوذ کرده‌ بودند، با خمپاره هدف قرار داده است.

گردان‌های سرایا القدس جهاد اسلامی نیز اعلام  کرد که با خمپاره نظامیان و تجهیزات نظامی آن‌ها را در شرق شهر خان‌یونس هدف قرار داده است. به گزارش خبرگزاری  الاقصی فلسطین، گردان‌های مذکور همچنین از حمله موشکی و راکتی خود به شهرک سدییروت در مجاورت نوار غزه خبر داد.

سرایا القدس  همچنین در بیانیه‌ای جداگانه دیگری اعلام کرد که بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را حین پرواز در ارتفاع کم در آسمان منطقه الزینه در محور پیشروی در شرق خان یونس، با مسلسل هدف قرار داده است.

انتهای پیام/