تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731659
شناسه : 3731659
تاریخ :
پیاده روی اربعین با شعار «کربلا، طریق الاقصی» برگزار می شود اقتصاد ایران: قزوین- رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: اربعین امسال با شعار «کربلا، طریق الاقصی» برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یه گزارش خبرنگار مهر، مهدی طاهرخانی پیش از ظهر یکشنبه در همایش موکب های اربعین که در سالن جلسات باغستان قزوین برگزار شد اظهار کرد: اربعین امسال با شعار «کربلا، طریق الاقصی» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اربعین امسال با رویکرد وحدت و همدلی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه است، افزود: استمرار راه سیدالشهداء مستلزم دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر شمرها و یزید های زمانه است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با اشاره به فعالیت موکب داران بیان کرد: فعالیت موکب داران نقش مهمی در توسعه فرهنگ عاشورا و سیدالشهداء دارد.

وی ادامه داد: عملیات استقرار موکب ها در کشور عراق از ۲۰ محرم آغاز می شود و موکب ها فقط می توانند از ۲۵ محرم تا ۵ صفر کار جابجایی را انجم دهند.

طاهرخانی ادامه داد: موکب ها اقدامات لازم و قانونی را برای جابجایی سریع و بدون مشکل اقلام مورد نیاز خود انجام داده تا در تاریخ موعود با مشکل و مانع روبرو نشویم.

وی در پایان یادآور شد: بیمه زائران و وسایل نقلیه و کالاها باید در دستور کار موکب ها قرار بگیرد و از سوی دیگر نیز باید از ورود و خروج کالای غرمجاز پرهیز شود.