تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731646
شناسه : 3731646
تاریخ :
شناسایی پیکر ۷ شهید جاویدالاثر در فارس اقتصاد ایران: شیراز- مسوول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: پیکر مطهر ۷ شهید جاویدالاثر در استان فارس شناسایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب مظلوم رضایی اظهار کرد: پیکر مطهر ۷ شهید جاویدالاثر که در استان فارس به خاک سپرده شدند با تلاش مرکز ژنتیک نور سپاه پاسداران و مرکز ایثارگران نواحی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، شناسایی شده است.

وی افزود: شهید علی معروف خانی از استان زنجان که پس از ۴۲ سال شناسایی شده، شهید علی رضایی از استان گلستان که سال ۶۳ به شهادت رسیده بود، شهید علی زراعت حرفه از استان کرمان که سال ۶۲ به مقام والای شهادت نائل شده بود، شهید عباس رهبری از تهران که سال ۶۶ در دفاع مقدس به شهادت رسیده بود، ۴ شهیدی هستند که در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شدند.

مظلوم رضایی با اشاره به اینکه آرامگاه ۳ شهید دیگر هم در دیگر شهرستان‌های استان فارس است، گفت: پیکر مطهر شهید ابراهیم آقایی که سال ۶۰ و در منطقه چذابه به شهادت رسید در شهرستان سپیدان و شهید هوشنگ خوش خبر از تهران در بهشت فردوس شهرستان جهرم مدفون است و شهید ابراهیم سیاه کوهی هم از استان کرمان که در شهرستان مرودشت به خاک سپرده شده است.

مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس، در خصوص مراسم استقبال از خانواده‌های این شهدا گفت: سه شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۷ مردم شهرستان سپیدان میزبان خانواده شهید آقایی هستند و روز پنج شنبه ۱۱ مرداد هم در همین ساعت خانواده‌های شهدای شناسایی شده از استان‌های زنجان، گلستان، تهران و کرمان با استقبال مردم شیراز به گلزار شهدای دارالرحمه شیراز می‌آیند.

مظلوم رضایی، گفت: هفته آینده هم مردم شهید پرور شهرستان‌های جهرم و مرودشت از خانواده‌های دو شهید از استان‌های تهران و کرمان میزبانی می‌کنند.