تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731636
شناسه : 3731636
تاریخ :
مجلل: المپیک از آن چیزی که فکر می‌کردم بزرگتر است اقتصاد ایران: ملی‌پوش المپیکی روئینگ ایران می‌گوید با وجود فراتر بودن سطح فنی المپیک از تصورش، تمام تلاش خودش را برای حضور در فینال انجام می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، فاطمه مجلل در مورد صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی روئینگ تک نفره اظهار داشت: طبق چیزی که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم همه چیز امروز پیش رفت. گروه، مسابقه و رقابت خوبی بود و فقط یک مقدار باد مخالف داشتیم. خدا را شکر به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردم و قطعاً این مرحله سخت‌تر خواهد بود؛ اما امیدوارم با دعاهای مردم از این مرحله نیز بالاتر بروم.

ملی‌پوش روئینگ تک نفره در خصوص اظهارات فرزام که اعتقاد دارد او مسابقه به مسابقه بهتر خواهد شد، گفت: این موضوع درست؛ چرا که این اولین مسابقه من بیرون از قاره آسیا است و هر بار که به سر خط می‌روم، احساس می‌کنم نسبت به مسابقه گذشته حس بهتری دارم و طبیعتاً این تجربیات کمک می‌کند در مسابقه بعدی بهتر باشم.

مجلل با تاکید بر بزرگی میدان المپیک گفت: واقعاً المپیک از آن چیزی که فکر می‌کردم خیلی بزرگ‌تر و سطح خیلی بالاتری دارد؛ اما سعی می‌کنم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم. همه رقبای من خیلی قوی و خوب هستند، اما تمام تلاشم را برای حضور در فینال می‌کنم.

انتهای پیام/