تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3731629
شناسه : 3731629
تاریخ :
«جوانان» آینده‌سازان ارتش هستند/ لزوم حفظ اسرار نظامی اقتصاد ایران: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بار سنگین تعمیر و نگهداری هواپیماها و تجهیزات در پایگاه‌های این نیرو در آینده نزدیک بر عهده شماست و بار اصلی این نیرو را شماها به دوش خواهید کشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش از اردوگاه تابستانه امامزاده هاشم کارکنان و هنرآموزان فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی بازدید کرد.

امیر واحدی در جمع این هنرآموزان، گفت: دلیل برگزاری این اردوها برای نظامی‌ها، بالا بردن توان جسمانی، تقویت روحیه سلحشوری، ارتقای اعتماد به نفس، کسب تجربه زندگی در کوهستان و شرایط سخت و چگونگی استفاده از تجهیزات مختلف در شرایط سخت است. بدانید یکی از بهترین خاطرات دوران زندگی شما، همین اردوگاه کوهستان خواهد بود و سعی کنید تا می‌توانید همان گونه که تجربه نظامی خود را بالا می‌برید، از لحاظ اعتقادی نیز سعی کنید رو به رشد باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است، بار سنگین تعمیر و نگهداری هواپیماها و تجهیزات در پایگاه‌های این نیرو در آینده نزدیک بر عهده شماست و بار اصلی این نیرو را شماها به دوش خواهید کشید. ما به یک نظامی‌ای احتیاج داریم که هم تخصص داشته باشد و هم تعهد، همان‌طور که به اصول نظامی اهمیت می‌دهید، باید روز به روز دانش و تخصص خود را در زمینه کاریتان افزایش دهید و سعی کنید در کارتان همیشه تعهد داشته باشید.

وی ادامه داد: امروز یکی از قهرمانان جنگ همراه من به بازدید اردوگاه آمده است، قهرمانی که ۳ مرحله هواپیمایش آسیب می‌بیند و ایجکت می‌کند، با وجود صدمات فراوانی که در این سانحه‌ها می‌بیند، اما هیچ‌وقت پا پس نکشید و باز هم عملیات انجام داد.

امیر واحدی گفت: ما مردان مردی همچون امیر جوانمردی را داشتیم که توانستیم ۸ سال جنگ تحمیلی را با رهبری مقام معظم رهبری اداره کنیم و در این مسیر موفق باشیم. همه ما از سرباز و گروهبان و خلبان و فرمانده یک تیم هستیم، با کار گروهی می‌توانیم به قله‌های پیشرفت برسیم و بدانید انسجام و کار گروهی باعث موفقیت و سربلندی ما و کشور عزیزمان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: وقتی لباس نظامی را بر تن می‌کنید، شما سرباز حضرت آقا هستید، باید رفتار و گفتار و کردارشان با گذشته فرق کند، هر حرفی را نگویید و هر عملی را انجام ندهید، همچنین حفظ اسرار نظامی یکی از اوجب واجبات است. من به آینده این جوانان بسیار امیدوارم و قطعاً سربازان لایقی برای فرمانده معظم کل قوا خواهند بود، این نظم و انضباطی که امروز در این اردوگاه مشاهده کردم، من را بسیار امیدوار کرد.

وی اظهار کرد: به فرمانده این مرکز گفتم که به همان اندازه که روی انضباط و نظامی‌گری این بچه‌ها حساس هستید، باید بر مسائلی مانند دانش، تخصص و تعهد این جوان‌ها نیز کار ویژه انجام دهید. در نظر داریم برای مراکز آموزشی خودمان مانند دانشگاه هوایی شهید ستاری و مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی تیم‌هایی تشکیل دهیم تا از لحاظ علمی و آموزشی این مراکز را ارزیابی کنند. این جوان‌هایی که من امروز دیدم در آینده نزدیک دست نیروی هوایی، ارتش و کل کشور را خواهند گرفت و سربازان خوب، متخصص و متعهد برای امام زمان خواهند بود.