تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731597
شناسه : 3731597
تاریخ :
اسموتریچ: نصرالله باید ترور شود!/ نخست وزیر بلافاصله برگردد اقتصاد ایران: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی به منطقه «مجدل شمس» در بلندی‌های اشغالی جولان، دبیر کل حزب الله لبنان را تهدید به ترور کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، بتسئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی به منطقه «مجدل شمس» در بلندی‌های اشغالی جولان، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» مدعی شد: حسن نصر الله باید تاوان مرگ کودکان خردسال را با از دست دادن سرش پرداخت کند و کل لبنان باید تاوان پس دهد.

وی افزود: موضع من در قبال اقدامات لازم مشخص است. نخست وزیر باید بلافاصله از واشنگتن برگردد. الان وقت عمل است.

از سوی دیگر «موشه اربیل»، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: پاسخ به حمله جولان نمی‌تواند کمتر از پاسخ به حمله انصارالله به تل آویو باشد.

رسانه صهیونیستی واللا نیز گزارش داد که وزیر جنگ این رژیم مذاکراتی را با فرماندهی امنیتی و مقامات ارشد صهیونیستی درباره گزینه‌های پاسخگویی به این حمله انجام داده است.

منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان شامگاه شنبه هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این حمله منجر به کشته شدن ۱۲ صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.