تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731596
شناسه : 3731596
تاریخ :
سوریه: اشغالگران جنایت مجدل شمس را مرتکب شدند اقتصاد ایران: سوریه تاکید کرد که اشغالگران جنایت مجدل شمس را مرتکب شده و به اتهام زنی علیه مقاومت ملی لبنان پرداختند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی روز گذشته مرتکب جنایت وحشیانه در مجدل شمس شده و آنگاه مسئولیت آن را متوجه مقاومت ملی لبنان دانستند.

در این بیانیه آمده است: این جنایت در چارچوب تلاش رژیم اشغالگر برای تشدید اوضاع در منطقه و گسترش دامنه جنگ و تجاوزاتش قرار دارد.

وزارت خارجه سوریه افزود: تلاشهای رژیم اشغالگر برای بهانه تراشی در راستای گسترش دامنه تجاوزاتش را محکوم کرده و آن را مسئول تشدید تنش اوضاع در منطقه می دانیم.

این بیانیه آورده است: مردم ما در جولان اشغالی سوریه که با چشم پوشی از هویت عربی سوری خود مخالف هستند، هرگز تحت تاثیر دروغگویی های اشغالگران قرار نخواهند گرفت.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که مردم ما در جولان اشغالی هرگز فریب اتهامات  بی اساس اشغالگران علیه مقاومت لبنان مبنی بر اینکه این گروه مجدل شمس را موشکباران کرده، نخواهند خورد.

این بیانیه افزود مردم ما در جولان اشغالی سوریه همچنان جزء اصیلی از مقاومت علیه اشغالگران و مقاومت در برابر سیاستهای تجاوزکارانه آنها باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/