تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731575
شناسه : 3731575
تاریخ :
صدور ۸۵۰ مجوز نصب سازه‌های فلزی ویژه محرم ۱۴۰۳ در شهر اصفهان اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از صدور ۸۵۰ مجوز نصب سازه‌های فلزی ویژه محرم ۱۴۰۳ در شهر اصفهان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی مرادیان‌نژاد با اعلام این خبر گفت: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان از ابتدای محرم سال جاری تاکنون نسبت به صدور مجوز برپایی ۸۵۰ سازه فلزی جهت نصب بنر، خیمه عزاداری و ایستگاه صلواتی اقدام کرده است.

وی ارائه امکاناتی نظیر آب، برق و بعضی پشتیبانی‌های لجستیکی به هیئت‌های عزاداری را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و افزود: خودروهای گشتی این اداره کل با حضور در محل موکب‌ها و خیمه‌ها به‌عنوان رابط بین شهرداری و هیئت‌ها نقش‌آفرینی و به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هیئت‌ها و موکب‌داران با ورود اطلاعات و ثبت درخواست خود به سامانه «میز خدمت» برای دریافت مجوز مراسم ملی و مذهبی یا برپایی ایستگاه صلواتی و نصب سازه داربست اقدام و پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، مجوز لازم را از سامانه میز خدمت دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی و جانمایی مکان مناسب برای برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی جهت استفاده مردم و پذیرایی بهتر توسط موکب‌داران از مزایای این سامانه است.