تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731558
شناسه : 3731558
تاریخ :
زخمی شدن یک جنگلبان به دست قاچاقچیان چوب در تالش اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از زخمی شدن یک جنگلبان هنگام گشت زنی در جنگل‌های گیسوم تالش به دست قاچاقچیان چوب خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مازیار رضوی از ضرب و شتم یک جنگلبان در جنگل‌های گیسوم تالش خبر داد و اظهار کرد: دو جنگلبان پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت پیگیر ماجرا می‌شوند و با سه قاچاقچی هنگام بریدن درخت مواجه می‌شوند، اما متأسفانه یکی از قاچاقچیان با اره موتوری روشن به جنگلبانان حمله می‌کند و یک قاچاقچی را به شدت مجروح کرده و متواری می‌شوند.

مدیرکل حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان افزود: با تلاش جنگلبانان قاچاقچیان موفق به بردن چوب آلات نشدند و محموله از سوی نیروهای یگان حفاظت ضبط شد.

وی با بیان اینکه جنگلبانان موفق به برداشتن پلاک خودروی قاچاقچیان شدند، گفت: با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی و قضائی استان به دنبال متخلفان هستیم.

رضوی جراحت جنگلبان را از ناحیه بازوی راست و دست چپ و صورت اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این جنگلبان در یکی از بیمارستان‌های رشت بستری است و مراحل درمان را سپری می‌کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳ فقره درگیری با قاچاقچیان جنگل داشتیم که منجر به مجروح شدن چهار نفر از نیروهای یگان حفاظت شده است، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در منابع طبیعی با شماره ۱۵۰۴ تماس بگیرند.