تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731549
شناسه : 3731549
تاریخ :
اعتراض ساکنان«مجدل شمس» به حضور مقامات صهیونیست در تشییع قربانیان اقتصاد ایران: ساکنان شهرک مجدل شمس در جولان اشغالی به حضور وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و اعضای حزب لیکود در مراسم تشییع قربانیان حادثه روز شنبه اعتراض کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ساکنان شهرک «مجدل شمس» در جولان اشغالی اعضای حزب لیکود را که در مراسم تشییع قربانیان اصابت موشک به یک زمین فوتبال در این شهرک شرکت کرده بودند، مورد حمله قرار دادند.

بر اساس این گزارش، پایگاه خبری عبری زبان «والا» نیز گزارش داد که ساکنان مجدل شمس همچنین به حضور اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی برای شرکت در این مراسم اعتراض کردند.

مقامات اشغالگر صهیونیستی تلاش مذبوحانه زیادی برای دخیل کردن نقش مستقیم جنبش حزب الله لبنان در انفجار شهرک مجدل شمس کردند، اما محافل خبری گزارش‌های جدیدی برخلاف انتظارات صهیونیست‌ها منتشر کردند که نشان می‌دهد روایت صهیونیست‌ها غیر واقعی و هدفمند بوده است.

گفتنی است که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه حمله به منطقه «مجدل الشمس» واقع در جولان اشغالی سوریه اعلام کرد: حزب الله ادعای رسانه‌های رژیم اشغالگر درباره حمله موشکی به مجدل الشمس را تکذیب و تأکید می‌کند که مقاومت اسلامی لبنان هیچ ارتباطی با این حمله نداشته و انجام آن را رد می‌کند.