تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3731507
شناسه : 3731507
تاریخ :
زیاده‌روی در مصرف قرص جان زن تهرانی را گرفت اقتصاد ایران: زن جوانی که در مصرف قرص زیاده‌روی می‌کرد، به کام مرگ فرو رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شامگاه شنبه ششم مردادماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور بازپرس جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد زن جوانی را مشاهده کردند که براثر مسمومیت دارویی به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد متوفی توسط همسرش به این مرکز درمانی منتقل شده است.

خیلی زود همسر متوفی هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: همسرم که دچار بیماری‌های روحی و روانی بود چند وقت پیش جراحی غده تیروئید انجام داد اما تاثیر خوبی نداشت و به‌خاطر این موضوع از کادر درمان شکایت کردیم.

مرد جوان ادامه داد: همسرم در قرص خوردن وسواس داشت، به صورتی که اگر قرص تا دقایق اولیه تاثیری نمی‌گذاشت در مصرف دارو زیاده‌روی می‌کرد که روز حادثه با توجه به وسواسی که داشت چند ورق قرص خورد، البته من نیز به او هشدار دادم اما اثری نداشت.

او در ادامه توضیح داد: همسرم پس از اینکه قرص‌ها را خورد، ناگهان حالش بد شد که سریعا او را به بیمارستان رساندم اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و به کام مرگ فرو رفت.

با توجه به احتمال به قتل رسیدن زن جوان، تیم جنایی دیگر اعضای خانواده متوفی را هدف تحقیق قرار دادند که آنها هم موضوع زیاده‌روی در مصرف قرص را تایید کردند و بدین فرضیه وقوع جنایت کم رنگ شد.

کارآگاهان جنایی پس از پایان بررسی‌های میدانی، ماموریت یافتند تا با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی اختیاری از شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/