تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3731506
شناسه : 3731506
تاریخ :
هیچ سرای محله‌ای تعطیل نمی‌شود اقتصاد ایران: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: اقدام برای تعطیلی برخی سرا‌ها به دلیل برداشت اشتباهی بود که در دبیرخانه راهبری محلات ایجاد شده بود که با توضیحات و همراهی بدنه شهرداری رفع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

سیداحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره گلایه برخی شهروندان از تعطیلی سرای محلات در شهر تهران اظهار کرد: مدیریت محلات در شهر تهران از دوره پنجم مدیریت شهری با مشکل مواجه شده بود اما در دوره فعلی مدیریت شهری سعی کردیم برنامه‌ریزی را به گونه‌ای انجام دهیم که مشکل را به صورت زیربنایی حل کنیم. 

وی ادامه داد: در هیئت امنای مدیریت محله و شورایاری‌ها مشکلاتی وجود داشت اما با انجام اقدامات کارشناسی،  تصویب نظام‌نامه و ستاد مشارکت‌های محله که جلسات آن در حال برگزاری است، اجازه ندادیم که حتی یک سرای محله در سطح محلات تعطیل شود، خدمات این سرا‌ها نیز کاهش پیدا نکرده و حتی تأکید شده که سرای محلات تا زمانی که دستورالعمل‌های جدید ابلاغ شود باید بر اساس ضوابط قبلی ادامه فعالیت داشته باشد. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: اقدام برای تعطیلی برخی سرا‌ها به دلیل برداشت اشتباهی بود که در دبیرخانه راهبری محلات ایجاد شده بود که با توضیحات و همراهی بدنه شهرداری رفع شد.

وی افزود: قرار بود تا 18 خرداد برخی فعالیت‌ها تعطیل شود که خوشبختانه با رفع اشتباه صورت گرفته و اقدامات اصلاحی مسئولان شهرداری هیچ سرای محله‌ای تعطیل نشد. 

علوی خاطرنشان کرد: اگر شهروندان با سرای محله تعطیلی مواجه شدند می‌توانند موضوع را به سامانه 137 یا  1888 اعلام کنند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود. 

انتهای پیام/