تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731502
شناسه : 3731502
تاریخ :
عراق دیوار مرزی با سوریه را تکمیل می‌کند اقتصاد ایران: ساخت دیوار حائل بین عراق و سوریه به منظور تأمین امنیت مرزهای غربی عراق همچنان ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منبعی امنیتی در استان نینوی (غرب شمال عراق) امروز یکشنبه گفت که کارهای تکمیلی برای احداث دیدار حایل بین این کشور و سوریه در مرزهای غربی ادامه دارد.

این منبع به خبرگزاری شفقنا گفت که اقدامات مربوط به احداث این دیدار بتنی در محدوده روستای «الیعربیه» واقع در شرق حسکه سوریه به شکل منتظم پیش می‌رود؛ چرا که احداث این دیدار مانع از قاچاق و نفوذ تروریست‌ها به داخل مرزهای عراق خواهد شد.

این منبع گفت: مقامات در راستای تقویت اقدامات امنیتی در منطقه مذکور به طور مستمر تلاش می‌کنند تا امنیت مرزهای تضمین شده و مانع هرگونه تلاش‌های غیرقانونی برای عبور از این مرزها شود.»

بعد از اینکه عراق موفق شد به خلافت داعش در داخل اراضی خود پایان دهد، به منظور تأمین امنیت مرزهای غربی خود که در مجاور مناطق تحت اشغال تروریست‌ها و گروه‌های مسلح مورد حمایت آمریکاست، کار ساخت دیواری به طول 100 کیلومتر از در استان نینوی شروع کرد. این دیدار سه متر ارتفاع دارد.

انتهای پیام/