تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731500
شناسه : 3731500
تاریخ :
کونته بازیکن نخریده را تمرین می‌دهد! اقتصاد ایران: سرمربی جدید تیم فوتبال ناپولی به بازیکنی که هنوز به صورت رسمی به جمع شاگردان او ملحق نشده، برنامه تمرینی داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مهمترین گمانه‌زنی‌های بازار نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا، بحث پیوستن روملو لوکاکو به ناپولی برای پر کردن جالی خالی ویکتور اوسیمنی است که در مسیر پیوستن به پاری‌سن‌ژمن قرار دارد.

حضور آنتونیو کونته روی نیمکت ناپولی دلیل اصلی تمایل لوکاکو برای پیوستن به آبی‌پوشان شهر ناپل است، چرا که این مرد ایتالیایی زمانی که هدایت اینتر را بر عهده داشت، توانست بهترین بازی‌ را از ستاره بلژیکی بگیرد. انتقال لوکاکو به ناپولی منوط به مشخص شدن تکلیف اوسیمن است که تنها یک فصل دیگر از قرارداد او باقی مانده است اما به نظر می‌رسد که کونته از هم‌اکنون تمرین دادن ستاره بلژیکی را آغاز کرده است.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و سایت توتومرکاتو وب؛ با وجود آنکه هنوز قراردادی میان دو باشگاه ناپولی و چلسی برای انتقال لوکاکو به ناپل بسته نشده، کونته تمرین دادن این بازیکن را آغاز کرده و به او برای شروع فصل یک برنامه تمرینی  داده است. لوکاکو جزو بازیکنانی نیست که همراه با انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی برای برگزاری اردوی پیش فصل عازم آمریکا شده‌اند و به نظر می‌رسد که ماندن او در لندن برای نهایی کردن انتقالش است. چلسی برای فروش لوکاکو 44 میلیون یورو می‌خواست اما اکنون این باشگاه آماده است 10 میلیون یورو تخفیف دهد. با این وجود ناپولی می‌خواهد بازیکن را با 20 میلیون یورو تخفیف و به ارزش 25 میلیون یورو خریداری کند.

انتهای پیام/