تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731468
شناسه : 3731468
تاریخ :
خسارت به شبکه برق رسانی تبریز در پی برخورد تریلی با تیر برق اقتصاد ایران: تبریز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برخورد یک دستگاه کشنده تریلی با تیر برق در جاده جزیره اسلامی موجب اخلال در شبکه برق رسانی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودرو تریلی در مسیر جزیره اسلامی نرسیده به روستای سرای با تیر برق، موجب اخلال در برق رسانی به ۷ روستا شد.

وی افزود: طی این حادثه ضمن تخریب تیر برق و تجهیزات شبکه موجود بر روی تیر، موجب آسیب به کابل شبکه به میزان ۸۵۰ متر و ورودیک میلیارد و سیصد هزار ریال خسارت به شبکه برق شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: پس از گزارش موضوع بلافاصله همکاران بهره برداری مدیریت برق اسکو با مشارکت همکاران توسعه و نوسازی به محل اعزام و شبکه مورد نظر بازسازی و برقدار شد.

وی با بیان اینکه طی این ۲ اکیپ ۹ نفره در محل حادثه حضور داشتند ادامه داد: به منظور اصلاح شبکه مورد نظر دو پایه بتونی با آرایش کششی تعویض و تعداد ۱۰ اصله از پایه‌های موجود با تعویض یراق آلات معیوب و سیم‌ها و رفع کجی مجدداً بازسازی و اصلاح شد.