تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731398
شناسه : 3731398
تاریخ :
۲ هزار نفر از استان سمنان به راهیان نور اعزام شدند اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در سالروز عملیات مرصاد و در روزهای اخیر اعزام دو هزار نفر از مردم خوب استان به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور، اجرا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سردار منصور شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه دو هزار نفر از مردم استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند، تاکید کرد: این اعزام‌ها طی روزهای اخیر به واسطه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در مناطق غربی به خصوص کرمانشاه و چهار زبر انجام شد.

وی با بیان اینکه از آنجا که استان سمنان ۵۹ شهید را در عملیات مرصاد تقدیم کرده، و نقش بی بدیلی در این عملیات داشت، استقبال از این اردوها هم بسیار قابل توجه بود، افزود: یادواره ۵۹ شهید استان در این عملیات نیز با حضور علاقمندان برگزار شد.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به استقبال خوب مردم از یادواره شهدای استان در یادمان عملیات مرصاد، تاکید کرد: استان سمنان در این عملیات ۳۵۰ رزمنده اعزام کرده بود که بخشی از آنها امروز به عنوان راویان مرصاد در یادواره حضور داشتند.

شوقانی با از بازدید از یادمان شهدای بازی دراز و مطلع الفجر خبر داد و افزود: برنامه‌های معنوی و به خصوص روایتگری و خاطره گویی بخش جذاب و مورد استقبال این اردوی راهیان نور بود همچنین گروهی از خانواده معزز شهدای عملیات مرصاد نیز در این اردوهای راهیان نور حضور داشتند.

به گزارش مهر، حضور رزمندگان استان سمنان در مرصاد یکی از مهمترین ارکان پیروزی ایران اسلامی در این عملیات مهم بود.