تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731383
شناسه : 3731383
تاریخ :
اجرای ۱۴ طرح مخابراتی در شهرستان خاتم اقتصاد ایران: یزد- مدیرعامل مخابرات استان یزد از اجرای ۱۴ طرح مخابراتی و توسعه شبکه تلفن همراه و تلفن ثابت در مناطق روستایی خاتم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا زارع گفت: تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان خاتم از جمله جنگل باغ شادی، پناهگاه حیات وحش بوروئیه و منطقه آرتزین آنتن دهی ندارد که با پیگیری‌های مسئولان، مردم این مناطق از شبکه تلفن همراه بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: توسعه شبکه تلفن ثابت در برخی مناطق روستایی از جمله بخش چاهک هم با استفاده از تکنولوژی جدید فیبر نوری انجام می‌شود.

مدیرعامل مخابرات استان با اشاره به اینکه سال گذشته در شهرستان خاتم ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اجرا شد که شش طرح در زمینه تلفن همراه و تلفن ثابت بود، افزود: در سال‌جاری نیز ۱۴ طرح در دست اقدام است که شش طرح در زمینه توسعه و تکمیل تلفن همراه است.

زارع ادامه داد: در حال حاضر اینترنت در وضعیت ۳G و ۴G است و مشکلی در این زمینه نیست و زمانی که مصرف اینترنت زیاد می‌شود، نیاز است پوشش اینترنت تقویت شود.

وی اظهار داشت: هر منطقه‌ای که از تلفن ثابت برخوردار است Adsl هم دارد، اما سعی داریم امسال مناطق جدید با واگذاری فیبر نوری از اینترنت پر سرعت Vdsl و Ftth برخوردار شوند.