تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731347
شناسه : 3731347
تاریخ :
معضل تازه فرانسه در المپیک/ آب رود سن آلوده شد اقتصاد ایران: کیفیت آب رود سن به دلیل بارندگی‌های شدیدی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد به پایین‌تر از میزان استاندارد رسیده است طوریکه تمرین رشته سه گانه را لغو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی‌های شدیدی که در روزهای جمعه و شنبه در شهر پاریس رخ داد موجب آلودگی رود سن شده است.

طبق اعلام رسانه فرانسوی «cnews»، برگزارکنندگان مجبور شدند تمرینات رشته سه‌گانه را که قرار بود صبح یکشنبه ۷ مرداد در این رودخانه برگزار شود، لغو کنند چرا که کیفیت آب این رودخانه به دلیل افزایش میزان باکتری‌های E.Coli و انتروکوک‌ها با آلودگی شدیدی مواجه شده که برای سلامت ورزشکاران مضر است.

هرچند مسوولان برگزاری مسابقات میزان آلودگی رود سن را اعلام نکرده اند اما اطمینان دادند که مسابقات رشته سه گانه همانطور که پیشبینی شده است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. تمرین امروز یکشنبه برای آشنایی ورزشکاران با آب رود بود.

در حالی که در روزهای گذشته، آن هیدالگو شهردار پاریس به نشانه تمیز بودن آب رود سن در آنجا شنا کرده بود و سال گذشته هم وعده داده بود که در تابستان جاری این رود برای شنای مردم فرانسه مهیا خواهد شد اما این آلودگی نه تنها ورزشکاران رشته سه گانه را که همه مردم پاریس را نگران کرده است.