تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731313
شناسه : 3731313
تاریخ :
تکرار اتهام‌زنی علیه حزب الله در ماجرای حادثه «مجدل شمس» اقتصاد ایران: مقامات سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل علی رغم تشکیک برخی منابع و رسانه‌‌ها، حزب الله را مسئول کشته شدن صهیونیست‌ها در جولان اشغالی دانستند و این جنبش را تهدید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل که به محل حادثه مشکوک در «مجدل شمس» واقع جولان اشغالی سوریه رفته، از آنجا بار دیگر حزب الله را مسئول کشته شدن صهیونیست‌ ها در این حادثه دانست.

 این مقام نظامی صهیونیست گفت: این موشک متعلق به حزب الله است و کسی که مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهد، به دنبال کشتن غیرنظامیان و کودکان است.

هالوی گفت که بعد از این حادثه، رژیم اسرائیل سطح آمادگی خود را در شمال بالا برده است و تلاش خواهد کرد از هر ابزاری برای بازگرداندن صهیوینست‌‌ها به خانه‌هایشان در شمال فلسطین اشغالی استفاده خواهد کرد.

هالوی گفت که بعد از این حادثه، رژیم اسرائیل سطح آمادگی خود را در شمال بالا برده است و تلاش خواهد کرد از هر ابزاری برای بازگرداندن صهیوینست‌‌ها به خانه‌هایشان در شمال فلسطین اشغالی استفاده خواهد کرد.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم اسرائیل نیز که در این محل حضور داشت، با تکرار تهدیدها و اتهام‌ها علیه حزب الله گفت: حزب الله مسئول این فاجعه است و باید هزینه آن را بدهد.

بنی گانتس،  رئیس اپوزیسیون رژیم اسرئیل نیز در واکنش به این حادثه گفت که پاسخ به حزب الله و لبنان قوی باشد و ما باید برای گسترش حملات نظامی در شمال آماده باشیم.

او نتانیاهو کابینه او را به کم کاری در این قضیه متهم کرد و گفت که کابینه تحت امر او متأسفانه بنا به ملاحظات سیاسی، توجهی به آنچه که اسرائیل به آن نیاز دارد، نمی‌‌کند.

حزب الله لبنان عصر دیروز در واکنش به حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان و کشته شدن شماری از شهروندان این کشور، جولان اشغالی سوریه را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داد. این حملات بنا به گفته حزب الله بر اهداف نظامی تمرکز داشته است. با این حال، حین تلاش برای رهگیری این موشک‌ها موشک پدافندی رژیم اسرائیل به یک زمین فوتبال (چمن مصنوعی) اصابت کرد که در اثر آن، گفته‌ می‌شود 14 نفر که عمدتا کودک بودند، کشته شده و تعداد زیادی نیز زخمی شد.

علی رغم ادعای صهیونیست‌ها، برخی رسانه‌ها مانند روزنامه اسرائیل هیوم نوشت که موشک خودی به این زمین فوتبال اصابت کرده است.

انتهای پیام/