تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731309
شناسه : 3731309
تاریخ :
موکب های چذابه در حال ساخت به صورت سازه ثابت هستند اقتصاد ایران: اهواز - معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به گرمای هوا در اربعین امسال، موکب های چذابه در حال ساخت به صورت سازه ثابت هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی شامگاه شنبه در جلسه کمیته زیرساخت اربعین، اظهار کرد: جلسه قرارگاه اربعین در مرز چذابه را داشتیم که آخرین وضعیت ارائه خدمات توسط کمیته‌های مربوطه ارائه شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال تلاش هستیم تا امسال به رغم گرمای بالا، اربعین سهل و آسان‌تری برای زائران امام حسین (ع) داشته باشیم.

وی بیان کرد: موضوعات اسکان و مواکبی که مردم در حال تکمیل کردن آن هستند، با توجه به فصل گرما بیشتر به سمت احداث سازه‌های ثابت رفته اند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه سایبان و مه پاش ها را توسعه داده ایم، تصریح کرد: خدماتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام نسبت به گذشته بیشتر شده اند، همچنین توسعه پارکینگ نسبت به سال قبل را داشته ایم.

خانچی ادامه داد: گیت های خروجی نیز افزایش پیدا کرده تا تردد زائران روان تر و با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: توسعه راه‌ها، ظرفیت تاب آوری و ظرفیت آب و برق منطقه مورد بررسی قرارگرفت، همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا به حول قوه الهی با دعای خیر مردم و عنایت امام حسین (ع) اربعین متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.