تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731280
شناسه : 3731280
تاریخ :
ادعای جدید مقام نظامی صهیونیست درباره حادثه «مجدل شمس» اقتصاد ایران: در حالی که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از محل حادثه شهرک مجدل شمس در جولان اشغالی بازدید کرد، رئیس ستاد ارتش اشغالگر مدعی شد که این شهرک با موشک «برکان» حزب الله هدف قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس ستاد ارتش و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعاهای جدیدی را در زمینه حادثه روز شنبه در شهرک مجدل شمس در شمال فلسطنی اشغالی مطرح کردند.

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش اشغالگر مدعی شد موشکی که حزب الله با آن شهرک مجدل شمس را هدف قرار داد، از نوع «برکان» با کلاهک جنگی ۵۳ کیلوگرمی بوده است.

وی همچنین افزود: سطح آمادگی خود را برای نبرد جبهه شمال به سطح بالاتر ارتقا داده ایم. ما در صورت ضرورت با قدرت اقدام خواهیم کرد و از تمام ابزارها برای بازگرداندن ساکنان مناطق شمالی اسرائیل به خانه‌هایشان استفاده خواهیم کرد.

این اظهارات در حالی است که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم طی سخنانی در شهرک مجدل شمس مدعی شد: حزب الله مسئول حمله به مجدل شمس است و هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

گفتنی است که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه حمله به منطقه «مجدل الشمس» واقع در جولان اشغالی سوریه اعلام کرد: حزب الله ادعای رسانه‌های رژیم اشغالگر درباره حمله موشکی به مجدل الشمس را تکذیب و تأکید می‌کند که مقاومت اسلامی لبنان هیچ ارتباطی با این حمله نداشته و انجام آن را رد می‌کند.

مقامات اشغالگر صهیونیستی تلاش مذبوحانه زیادی برای دخیل کردن نقش مستقیم جنبش حزب الله لبنان در انفجار شهرک مجدل شمس کردند، اما محافل خبری گزارش‌های جدیدی برخلاف انتظارات صهیونیست‌ها منتشر کردند که نشان می‌دهد روایت صهیونیست‌ها غیر واقعی و هدفمند بوده است.