تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731272
شناسه : 3731272
تاریخ :
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تامین آب زوار اربعین در مرز مهران اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از تمامی ظرفیت ها برای تامین آب زوار اربعین در مرز مهران استفاده می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر اکبری عصر شنبه در بازدید تاسیسات آبرسانی شهرهای ایلام دهلران، مهران، ملکشاهی و ایوان با تقدیر از فعالیت‌های جهادی آبفای استان به خصوص تجهیز زیرساخت‌های آبرسانی و همچنین پروژه‌های دفع بهداشتی فاضلاب در مرز مهران، گفت: تمام توان و تلاش خود را جهت تامین نیاز و رفع مشکلات موجود به کار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی و ابراز رضایت از عملکرد شرکت در راستای تامین آب بهداشتی و سالم و رعایت الزامات و ملاحظات پدافندی، بر تعمیق و نهادینه سازی فرهنگ و اولویت بخشیدن به اقدامات عملی پدافند غیرعامل در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مصون سازی، تاب آوری و ایمنی بخشی زیرساخت‌ها تاکید کرد.

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام در جریان این بازدیدها ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها، گفت: آبفا ایلام با حمایت‌های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور با مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده، سعی دارد خدمت رسانی شایسته ای هم به مردم ولایتمدار استان و هم زوار اربعین حسینی ارائه نماید.

وی افزود: تاسیسات آب و فاضلاب از زیرساختهای حیاتی و حساس استان بوده و این شرکت برای اجرای سیاستها، اصول و ملاحظات پدافندی تلاش نموده تا خللی در ارائه خدمات به مردم شریف این خطه بوجود نیاید.

مدیرعامل آبفای استان از بسیج تمام امکانات شرکت آبفای استان در جهت ایجاد رفاه برای عاشقان اباعبدالله (ع) خبر داد.

محمدی ضمن تشریح مسائل و مشکلات پیشِ‌رو در بحث تأمین و توزیع آب، خواستار تخصیص بودجه به مجموعه آبفای استان شد.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار، روند بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ، تامین و نگهداری از آنها و ارائه خدمات در خور مردم استان تسریع خواهد شد.

لازم به ذکر است بازدید از تاسیسات ایستگاه پمپاژ و مخازن آب شرب شهرستان دهلران، آخرین وضعیت مخازن آبی چاه‌های بربیجه، مخازن و ایستگاه پمپاژ دهلران، بازدید از قرارگاه اربعین شرکت آبفا ایلام در مرز مهران، بازدید از زیرساخت‌های آبرسانی و همچنین پروژه‌های دفع بهداشتی فاضلاب در مرز مهران، بازدید از تاسیسات پمپاژ حوزه سد و تصفیه آب شهرملکشاهی استان ایلام و بازدید از تاسیسات آبرسانی شهرستان ایوان از جمله ایستگاه پمپاژ آب سیاهگل و تصفیه خانه آب از مهمترین برنامه‌های سفر مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از استان ایلام بود.