تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731231
شناسه : 3731231
تاریخ :
آخرین وضعیت روس‌ها برای شرکت در ۴ مسابقه جهانی کشتی اقتصاد ایران: چهار مسابقه جهانی رده‌های سنی مختلف بعد از بازی‌های المپیک برگزار خواهد شد، المپیکی که روس‌ها تحریمش کرده‌اند و این سوال مطرح است که کشتی‌گیران این کشور در کدام مسابقات روی تشک خواهند رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه کمیته بین‌المللی المپیک تعداد نسبتا زیادی از ستاره‌های کشتی روسیه را از شرکت در المپیک 2024 پاریس محروم کرد و در پی این تصمیم، فدراسیون کشتی این کشور اعلام کرد که المپیک را تحریم خواهد کرد و سایر نفراتی هم که مجوز شرکت گرفته‌اند، به پاریس نخواهند آمد؛ مسابقات جهانی چهار رده سنی بعد از بازی‌های المپیک برگزار خواهد شد و سوال اینجاست که آیا روس‌ها می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند؟

 

مسابقات جهانی زیر 17 سال (نوجوانان) 19 تا 25 آگوست (29 مرداد تا 4 شهریور) در شهر امان اردن برگزار می‌شود که امان مشکلی برای صدور ویزا برای روس‌ها نخواهد داشت و کشتی‌گیران این کشور همراه با بلاروس مانعی برای حضور در پیکارهای نوجوانان جهان نخواهند داشت.

مسابقات جهانی زیر 20 سال (جوانان) نیز 2 تا 8 سپتامبر (12 تا 18 شهریور) در پونته ودرا اسپانیا به انجام خواهد رسید که احتمال صدور ویزا برای کشتی‌گیران روس و بلاروسی از سوی اسپانیا کم به نظر می‎‌رسد.

آلبانی نیز 21 تا 27 اکتبر (30 مهر تا 6 آبان) و همچنین 28 تا 31 اکتبر (7 تا 10 آبان) به ترتیب میزبان دو رویداد جهانی کشتی زیر 23 سال جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی است که باتوجه به صدور ویزا برای کشتی‌گیران دو کشور در مسابقات سال گذشته، بعید است این بار هم روس‌ها مشکلی برای شرکت در این رقابت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/