تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731182
شناسه : 3731182
تاریخ :
نگرانی کاخ سفید از وقوع جنگی فراگیر بین «اسرائیل» و حزب الله اقتصاد ایران: آکسیوس گزارش داد که مقامات کاخ سفید نگرانند که انفجار موشکی در شهرک مجدل شمس به جنگی همه جانبه و فراگیر بین رژیم صهیونیستی و حزب الله منجر شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه مطرح آمریکایی از نگرانی عمیق مقامات کاخ سفید از خطر بروز جنگی فراگیری میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در پی حادثه انفجار در جولان اشغالی خبر داد.

شبکه خبری الجزیره شامگاه شنبه گزارش داد که آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که دولت بایدن نگران است حمله موشکی به مجدل شمس به جنگی همه جانبه و فراگیر بین رژیم صهیونیستی و حزب الله منجر شود.

مسئولان آمریکایی اعلام کردند حمله به مجدل شمس همان جرقه‌ای بود که نگران آن بودیم و از ۱۰ ماه پیش نسبت به آن هشدار می‌دادیم.

گفتنی است که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه حمله به منطقه «مجدل الشمس» واقع در جولان اشغالی سوریه اعلام کرد: حزب الله ادعای رسانه‌های رژیم اشغالگر درباره حمله موشکی به مجدل الشمس را تکذیب و تأکید می‌کند که مقاومت اسلامی لبنان هیچ ارتباطی با این حمله نداشته و انجام آن را رد می‌کند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کردند حزب الله لبنان با انجام یک حمله موشکی منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در پی این انفجار موشکی در مجدل شمس تاکنون ۱۲ صهیونیست کشته و موجب زخمی شدن دست کم ۳۰ تن دیگر شده است.