تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731178
شناسه : 3731178
تاریخ :
استان مرکزی زیرساخت های لازم برای توسعه ورزش های رزمی را دارد اقتصاد ایران: اراک- رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان مرکزی زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش های رزمی را دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی افشین چگنی شامگاه شنبه در سفر یک‌روزه خود به استان مرکزی در نشست با مسئوولان هیأت‌های رزمی اظهار کرد: مرکزی استانی صنعتی است که انتظار می‌رود واحدهای تولیدی فعال با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش از ورزش این استان حمایت کنند.

وی افزود: بسیاری از ورزشکاران رزمی در حال حاضر در مشاغلی همچون آتش‌نشانی، معلمی، مربی فعالیت دارند اما موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

افشین چگنی ادامه داد: استان مرکزی توانایی برگزاری مسابقات مختلف رزمی و حتی عهده دار شدن میزبانی مسابقات را نیز به دلیل پتانسیل‌های موجود در این استان را دارد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: استان مرکزی زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت ورزش‌های رزمی را دارد و این یک مؤلفه مهم برای رزمی کاران این استان تلقی می‌شود.

وی گفت :۱۳۷ رشته زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی فعال است و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در این رشته‌ها فعالیت دارند که نیمی از آنها بانوان هستند.