تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3731142
شناسه : 3731142
تاریخ :
ارتش رژیم صهیونیستی شاهد یک خودکشی دیگر بود اقتصاد ایران: رسانه‌های عبری زبان از یک خودکشی جدید در صفوف نظامیان صهیونیست خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان از یک خودکشی جدید در صفوف نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند، یک نظامی احتیاط اسرائیلی در سواحل نهاریا واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایان داد.

با خودکشی این نظامی احتیاط اسرائیلی که به تازگی از ماموریت خود در جنگ نوار غزه باز گشته بود، بار دیگر مسئله پدیده خودکشی نظامیان اسرائیلی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود به ویژه که این نظامی که نامش اعلام نشده، برای مدتی در پلیس نظامی اسرائیل هم در بازداشت به سر می‌برد.

در همین رابطه روزنامه هاآرتص گزارشی را منتشر و اعلام کرد شمار نظامیان اسرائیل چه افسر و درجه دار و چه سرباز که از 7 اکتبر گذشته دست به خودکشی زده‌اند به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

براساس گزارش این رسانه عبری زبان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پی افزایش شمار خودکشی ها، کمیته‌ای را تشکیل و به آن ماموریت داد تا به نظامیان زخمی و به ویژه آنانی که دچار مشکلات روحی و روانی خطرناکی شده‌اند، کمک کند.

به اعتراف وزارت جنگ اسرائیل 36 درصد از زخمی‌های ارتش اسرائیل دچار مشکلات شدید روحی و روانی هستند.

انتهای پیام/