تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731140
شناسه : 3731140
تاریخ :
انبار احتکار ۱۱ میلیارد ریال لاستیک خودرو در قشم کشف شد اقتصاد ایران: بندرعباس - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: لاستیک‌های احتکاری خودرو به ارزش ۱۱ میلیارد ریال، در بازرسی از یک انبار در یکی از مناطق روستایی قشم کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی‌های هدفمندِ پنهان و آشکار در یکی از محلات این شهرستان یک انبار احتکار را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل واقع در یکی از مناطق روستایی این شهرستان اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر در یک حیاط مهد کودک تعداد ۱۸۵ حلقه لاستیک خودرو سبک و سنگین احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش لاستیک‌های احتکار شده در این انبار را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان‌های ذیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.