تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731123
شناسه : 3731123
تاریخ :
نتانیاهو دستور بازگشت تیم همراه خود به اراضی اشغالی را صادر کرد اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کردند که در پی حادثه «مجدل شمس» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور بازگشت همراهان خود از واشنگتن به سرزمین‌های اشغالی را صادر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اقدامات مشکوک مقامات رژیم صهیونیستی در پی وقوع حادثه «مجدل شمس» و هلاکت و زخمی‌شدن شماری از صهیونیست‌ها ادامه دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در حال حاضر در واشنگتن به سر می‌برد به همراهان خود دستور داده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به سرزمین‌های اشغالی بازگردند.

کمی پیش‌تر نیز علی‌رغم تکذیب دخالت در حادثه «مجدل شمس» از سوی حزب‌الله لبنان، مقامات صهیونیست به اتهام‌زنی علیه حزب‌الله و تهدید به وقوع جنگ گسترده در لبنان پرداختند.

گفتنی است شامگاه امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که در نتیجه حمله موشکی از سمت لبنان به مجدل شمس در جولان اشغالی ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳۴ صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند.

اما کمی پس از آن «محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حزب‌الله قاطعانه حمله به شهرک صهیونیست‌نشین «مجدل شمس» را تکذیب می‌کند.

عفیف تاکید کرد: ما قاطعانه ادعاهای برخی رسانه‌های دشمن در خصوص حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: تاکید می‌کنیم که مقاومت به هیچ وجه به این حادثه ارتباطی ندارد و قاطعانه تمامی ادعاهای دروغ در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.